facebook blogskins
waa penat siak ari ni!
Wednesday, November 25, 2009





Hello semuer.


Hari ni i penat luhh. smalam mendak sangat2 than tengok W.O.W.P the movie sambil message ngan atiqah (message kau daa banyak giler kat inbox aku tawuk.!!.haha).Baru habes chatting dengan ana roti bobual pasal Hibatullah nyer joke merepek.haishh!ahhlahai actually ader orang yang suro i update arr.Sofyachsianturi I daa update k.

Hmmm..i bangon kol 11am(da kirekan siang tu..!!)than pastu gi makan dekat macdonald dengan khairul.Than balik chat chat sampai kol 3pm tros jumpe pai phantom.tompang dier naik motor baru dier(masih berkilat laa woit.), jumper kawan kawan yang lain.than tadi, wan bad mood gadoh dengan satu mamak bodoh.haha lepas tu kiter pegi makan kat K.T.M...tros daa bosan i balik.sampai rumaa tross chat ngan sofya sambil tengok spore idol (sorry yer pompuan pompuan fb yang chat with me than i tak layan.haha i penat luhh.).haha daa tunggu lamer lamer tok result show at last takder orang out.bodoh! tu jerr ahh..haha.da ngantok laa ok.


goodnight ehh.

Wednesday, November 25, 2009

Image95
I'm IndraΔSofian.☮
TwoTwoOneTwoOneNineNineFive, Soccer and skate is the seeeex. Indonesian mixed blood. I got my own way of doing things, AND,ohh yes,i am the COOL guy.☮